Avís | Aviso

=> Versió en català (la primera part de l'entrada)

=> Versión en castellano (a continuación del texto catalán)

dilluns, 11 d’octubre del 2010

Sobre mi (Sobre mí)

[Entrada número 2 / 2]

No vull parlar de mi en el sentit de qui sóc o a què em dedico ja que té una importància relativa per al que m'he proposat fer, en canvi voldria és deixar ben clares algunes coses.

Tot i que, com podreu anar veient, el que en realitat vull defensar és la justícia i, no ens enganyem, no sempre les lleis són prou justes; crec en els principis de la democràcia i crec que si una llei no ens sembla prou justa o prou bona hem de lluitar perquè es modifiqui, però no per això, perquè calgui modificar-la, ens la podem saltar... Crec hem de lluitar perquè les lleis siguin justes i en què cal obeir-les malgrat que no ens ho semblin. I és que si no ho fem així acabaríem que cadascú podria tenir les seves pròpies pautes de comportament al marge de les lleis i arribaríem a fer impossible la convivència...

Estic en contra de tota mena d'abusos tant econòmics com socials i, com no, dels sexuals. I, sens dubte, en contra de l'explotació en qualsevol sentit dels més febles i, en especial, dels menors.

No busqueu en mi ni en aquest blog interessos ocults o segones intencions. Tinc la meva vida, de moment, total i completament encarrilada. Les úniques amistats que he fet fins avui amb els meus blogs han estat totalment virtuals i no pretenc anar més enllà. Bé, això no vol dir que estigui totalment tancat a fer-ho, vol dir que no en tinc cap urgència ni, de moment, cap necessitat.

Sé que un adult que té relacions no estrictament professionals amb adolescents sempre resulta sospitós per a les ments recargolades. A més, sóc conscient de què això de no donar pistes de la meva persona pot fer creure en alguns que ho amago per algun motiu inconfessable i que poden aprofitar-ho per difamar-me. I si ho volen fer que ho facin, deixem-los bordar.

El més important del blog ets tu que el llegeixes. No ho dubtis, en aquest blog el lector n'és l'amo i el protagonista.

Una abraçada.



Sobre mi (Sobre mí)


No quiero hablar de mí en el sentido de quién soy o qué me dedico ya que tiene una importancia relativa para lo que me he propuesto hacer, en cambio quisiera es dejar bien claras algunas cosas.

Aunque, como podréis ir viendo, lo que en realidad quiero defender es la justicia y, no nos engañemos, no siempre las leyes son lo suficientemente justas, creo en los principios de la democracia y creo que si una ley no nos parece lo suficiente justa o lo bastante buena debemos luchar para que se modifique, pero no por eso, porque haya que modificarla, nos la podemos saltar... Creo tenemos que luchar para que las leyes sean justas y en que hay que obedecerlas a pesar de que no nos lo parezcan. Y es que si no lo hacemos así acabaríamos en que cada uno podría tener sus propias pautas de comportamiento al margen de las leyes y llegaríamos a hacer imposible la convivencia...

Estoy en contra de todo tipo de abusos tanto económicos como sociales y, como no, de los sexuales. Y, sin duda, en contra de la explotación en cualquier sentido los más débiles y, en especial, los menores.

No busquéis en mí ni en este blog intereses ocultos o segundas intenciones. Tengo mi vida, de momento, total y completamente encarrilada. Las únicas amistades que he hecho hasta hoy con mis blogs han sido totalmente virtuales y no pretendo ir más allá. Bueno, eso no quiere decir que esté totalmente cerrado a hacerlo, quiere decir que no tengo ninguna urgencia ni, de momento, ninguna necesidad.

Sé que un adulto que tiene relaciones no estrictamente profesionales con adolescentes siempre resulta sospechoso para las mentes retorcidas. Además, soy consciente de que esto de no dar pistas de mi persona puede hacer creer en algunos que lo escondo por algún motivo inconfesable y que pueden aprovechar para difamar hacerme. Y si lo quieren hacer que lo hagan, dejémoslos que ladren.

Lo más importante del blog eres tú que lo lees. No lo dudes en este blog el lector es el dueño y el protagonista.

Un abrazo.

2 comentaris:

tatojimmy ha dit...

Yo estoy seguro de lo que eres y de lo que buscas.

Y espero que algún día pueda decirtelo frente a una buena comida. sip.

besos.
muchos.
envueltos.

Peace-for-ever ha dit...

Tatojimmy:
Pues no sé como tomármelo ;)... Esperemos que esa buena comida no se haga espera demasiado.

Muchas gracias. Un abrazo.

Publica un comentari a l'entrada