Avís | Aviso

=> Versió en català (la primera part de l'entrada)

=> Versión en castellano (a continuación del texto catalán)

dissabte, 12 de febrer del 2011

Premi meme 7 secrets --- Premio meme 7 secretos

[Entrada 39]

Premi meme 7 secrets



En Isra ha tingut la gentilesa de donar-me un nou premi, aquest va de secrets, he d'explicar 7 secrets meus i donar el premi a 15 blograires.


Què puc dir-ne de l'Isra que no sapigueu? Una persona valenta, forta i afectuosa que va començar el seu blog fet un embolic i ha sabut donar un tomb brutal a la seva vida, a més té un cor d'or. Sincerament el tinc en molta estima.

Així que començaré pels 7 secrets:

1) Voldria dormir sempre en pilotes, però no ho puc fer. Quan qui comparteix el llit amb mi es mou em moro de fred i normalment es mou molt.
2) Menjo de tot, menys determinats cuinats de bacallà dessalat.
3) Fa temps que no em cal masturbar-me. Crec que encara no ha caigut la primera palla del 2011. Vaig ben servit per altres vies.
4) Sóc fàcilment influenciable, no tinc la millor de les autoestimes, tot i que lluito per millorar-la.
5) Sóc molt dolent lligant, la meva timidesa em pot.
6) No estat mai a un local d'ambient gai, la meva timidesa em pot.
7) El dit polze de la meva mà dreta és més curt que el de la mà esquerra

I ja està, he hagut de fer meravelles per no dir-vos la meva edat.

A veure a quants sóc capaç de premiar:

- Max
- Erick
- Mangoto
- Cosimo
- Hiddai
- Didii Freiitas
- tatojimmy
- Maxtian
- Doomsday
- Damian
- Pau

Com podeu veure encara me'n falten quatre per donar, és a dir, que si a algú li fa ilu que m'ho digui i li dono immediatament.

Per tenir el premi heu de fer el mateix que he fet jo: publicar un post amb 7 secrets de la vostra persona i repartir-lo a 15 blogaires.

Una abraçada.



Premio meme 7 secretos


Isra ha tenido la gentileza de darme un nuevo premio, éste va de secretos, tengo que explicar 7 secretos míos y dar el premio a 15 blogrueros.


¿Qué puedo decir de Isra que no sepais? Una persona valiente, fuerte y cariñosa que empezó su blog hecho un lío y ha sabido dar una vuelta brutal a su vida, además tiene un corazón de oro. Sinceramente lo tengo en mucha estima.

Así que empezaré por los 7 secretos:

1) Quisiera dormir siempre en pelotas, pero no lo puedo hacer. Cuando quien comparte la cama conmigo se mueve me muero de frío y normalmente se mueve mucho.
2) Como de todo, menos determinados cocinados de bacalao desalado.
3) Hace tiempo que no necesito masturbarme. Creo que aún no ha caído la primera paja del 2011. Voy bien servido por otras vías.
4) Soy fácilmente influenciable, no tengo la mejor de las autoestimas, aunque lucho por mejorarla.
5) Soy muy malo ligando, mi timidez me puede.
6) No estado nunca en un local de ambiente gay, mi timidez me puede.
7) El dedo pulgar de mi mano derecha es más corto que el de la mano izquierda

Y ya está, he tenido que hacer maravillas para no deciros mi edad.

A ver a cuantos soy capaz de premiar:

- Max
- Erick
- Mangoto
- Cosimo
- Hiddai
- Didii Freiitas
- tatojimmy
- Maxtian
- Doomsday
- Damian
- Pau

Como podéis ver aún me faltan cuatro por dar, es decir, que si a alguien le hace ilu que me lo diga y le doy inmediatamente.

Para tener el premio debe hacer lo mismo que he hecho yo: Publicar un post con 7 secretos de su persona y repartirlo a 15 blogueros.

Un abrazo.

2 comentaris:

Pau ha dit...

Ho sento, de debò que ho sento, però és que no m'agraden els premis. Gràcies, moltes gràcies pel premi, però… sóc així
Una forta abraçada

Peace-for-ever ha dit...

Pau, em sap greu no haver encertat, pensava que t'agradaria.

De totes maneres gràcies per passar i molt especialmente pel comentari.

Una abraçada.

--- Traducción de los comentarios anteriores en catalán ---

Pau dijo...
Lo siento, de verdad que lo siento, pero es que no me gustan los premios. Gracias, muchas gracias por el premio, pero... soy así
Un fuerte abrazo

16 de febrero de 2011 10:17


Peace-for-ever dijo...

Pau: Me sabe mal no haber acertado, pensaba que te gustaría.

De todos modos gracias por pasar y muy especialmente por el comentario.

Un abrazo.
--- ------------------------ ---

Publica un comentari a l'entrada