Avís | Aviso

=> Versió en català (la primera part de l'entrada)

=> Versión en castellano (a continuación del texto catalán)

dimarts, 1 de febrer del 2011

Portera Evolution [Viene de Tatojimmy y pasa a Thiago]

[Entrada 35]

Portera Evolution


Tot va començar amb en Sergio que va explicar una història. Es tracta d'explicar-la de nou a algú. En el meu cas me la va explicar en tatojimmy i jo l'explico a en Thiago perquè ell la hi expliqui a qui vulgui i segueixi la cadena que es va a comptar el 3 de febrer. Es tracta de veure com arriba aquesta història que va explicar en Sergio a qui sigui l'últim que l'expliqui. Jo em baso només en el que em va explicar en tatojimmy tot i que aquest matí he llegit la versió anterior, la d'en Isra. Cal seguir la cadena tan ràpid com es pugui. Queda poc temps.

---

Mira Thiago: Resulta que en Isra. Sí, sí, aquest Isra que acaba de passar un mal tràngol i que està fotut pel del seu treball. Doncs resulta que s'acaba d'assabentar per boca d'en Cristian, bé potser no fos per la seva boca si no que a través d'un post. Es veu que Cristian li va dir que el tal Sergio, el seu xicot de Galícia -si, és gallec com tu- li ha posat unes banyes com els d'un cérvol adult, ben gosses.

Pel que sembla el tal Sergio es va trobar l'altre dia amb un antic xicot seu, un que feia temps que no veia. En Sergio diu que va ser casualitat, però en Isra no s'ho acabar de creure. Total que se'n van anar a un parc a follar... I allà follant els troben dos turistes angleses. Ja saps que les saxones tenen fama de anar molt calentes. Total que veient-los allà en plena feina les noies els proposen una orgia al seu hotel.

Com el tal Sergio és bi, no va tenir problema i sense pensar-s'ho dues vegades s'apunta a muntar-s'ho amb elles. En tatojimmy explica que que a l'"ex" de en Sergio no li van gens les noies, però per sort a l'hotel va trobar a un angleset amb qui s'ho va muntar a part del grup format per en Sergio i les noies del parc.

Total que en Isra està enfonsat i pot ser que torni a prendre's unes vacances bloguerils, almenys això és el que apunta en Tato. Jo espero que no sigui així, pobre noi últimament no guanya per a disgustos...

---

Thiago ara et toca a tu.

Una abraçada.



Portera Evolution


Todo empezó con Sergio que contó una historia. Se trata de contarsela de nuevo a alguien. En mi caso me la contó tatojimmy y yo se la cuento a Thiago para que él se la cuente a quien quiera y siga la cadena que se va a contar el 3 de febrero. Se trata de ver como llega esa historia que contó Sergio a quien sea el último que la cuente. Yo me baso solo en lo que me contó Tatojimmy aunque esta mañana leí la versión anterior, la de Isra. Hay que seguir la cadena tan rápido como se pueda. Queda poco tiempo.

---

Mira Thiago: Resulta que Isra. Sí, sí, ese Isra que acaba de pasar un mal trago y que está jodido por lo de su trabajo. Pues resulta que se acaba de enterar por boca de Cristian, bueno puede que no fuera por su boca si no que a través de un post. Se ve que Cristian le dijo que el tal Sergio, su novio de Galicia –sí, es gallego como tú- le ha puesto unos cuernos como los de un ciervo adulto, muy grandes.

Al parecer el tal Sergio se encontró el otro día con un antiguo novio suyo, uno que hacía tiempo que no veía. Sergio dice que fue casualidad, pero Isra no se lo acabar de creer. Total que se fueron a un parque a follar... Y allí follando les encuentran dos turistas inglesas. Ya sabes que las sajonas tienen fama de ir muy salidas. Total que viéndolos allí en plena faena las chicas les proponen una orgía en su hotel.

Como el tal Sergio es bi, no tuvo problema y ni corto ni perezoso que se apunta a montárselo con ellas. Cuenta tatojimmy que al "ex" de Sergio no le van las chicas para nada, pero por suerte en el hotel pillo a un inglesito con el que se lo montó a parte del grupo formado por Sergio y las chicas del parque.

Total que Isra está hundido y puede que vuelva a tomarse unas vacaciones blogueriles, al menos eso es lo que apunta Tato. Yo espero que no sea así, pobre chico últimamente no gana para disgustos....

---

Thiago ahora te toca a ti.

Un abrazo.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada