Avís | Aviso

=> Versió en català (la primera part de l'entrada)

=> Versión en castellano (a continuación del texto catalán)

dijous, 2 de desembre del 2010

Peace-for-ever a Apoyo LGBT (Peace-for-ever en Apoyo LGBT)

[Entrada número 17 / 17]

El passat 13 d'octubre en Fernando llançava una crida al seu blog tot dient ¿Quieres formar parte de Apoyo LGBT?. Tot i que m'ho vaig rumiar una mica perquè representava més feina i ja tinc prou embolics a la vida, però com que m'agrada tant el propòsit d'aquell web que no vaig poder resistir la temptació, així que vaig fer la meva sol·licitud.


Per sorpresa meva vaig ser acollit d'una forma fantàstica, fins i tot amb cert entusiasme, i admès de seguida al nou equip del nuevo APOYO LGBT 2.0. Així que, des del 22 d'octubre, que hi va aparèixer la meva primera col·laboració, ja hi he publicat alguns posts amb les meves reflexions i estic molt il·lusionat amb la nova singladura d'aquell web. L'equip (després d'aquesta ampliació: Nuevos miembros del equipo...) és de 13 persones a disposició de la comunitat LGBT.

Coneixies el blog Apoyo LGBT? Què et sembla?

Una abraçada.



Peace-for-ever a Apoyo LGBT (Peace-for-ever en Apoyo LGBT)


El pasado 13 de octubre Fernando lanzaba un llamamiento en su blog diciendo ¿Quieres formar parte de Apoyo LGBT?. Aunque me lo pensé un poco porque representaba más trabajo y ya tengo bastante líos en la vida, pero como me gusta tanto el propósito de aquel web que no pude resistir la tentación, así que hice mi solicitud.


Para mi sorpresa fui acogido de una forma fantástica, incluso con cierto entusiasmo, y admitido de inmediato al nuevo equipo del nuevo APOYO LGBT 2.0. Así que, desde el 22 de octubre, en que apareció mi primera colaboración, ya he publicado algunos posts con mis reflexiones y estoy muy ilusionado con la nueva singladura de aquel web. El equipo (después de esta ampliación: Nuevos miembros del equipo...) es de 13 personas a disposición de la comunidad LGBT.

¿Conocías el blog Apoyo LGBT? ¿Qué te parece?

Un abrazo.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada